dag 7 - Reisverslag uit Ashford, Verenigd Koninkrijk van stefan-denise - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit Ashford, Verenigd Koninkrijk van stefan-denise - WaarBenJij.nu

dag 7

07 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Ashford

Robin en de Eurostar

Vandaag is het zover, robin sluit zich aan bij ons.
Vanochtend vroeg vertrokken vanuit Stoke on trenton en dat is maar goed ook file, file en voor de verandering file.
Het eerste stuk is goed gegaan maar dan de rondweg Londen, maar goed we zijn in ieder geval op tijd.
Terwijl ik naar de wasserette ga, gaan steef en nik inchecken in het hotel. De wasserette is niet zo groot maar met aardig wat machines. Gelukkig word ik geholpen door de eigenaresse anders was ik er niet uitgekomen. We hebben een leuk gesprek gehad en als ik vertel dat ik in Scholtland ben geweest, wordt de kaart erbij gehaald en krijg ik allerlei touristische tips. De eigenaar is een schot en behoorlijk trots op zijn schotland. Heerlijk binnen een uur is alles schoon en droog. en de wasmachines draaien net als bij ons rechts en linksom (voor diegene die het iets interesseert). Ik ben ruim op tijd klaar om Robin te gaan halen.
Daar komt ze dan, zo fijn dat alles iis goed gegaan. Inmiddels is het al behoorlijk laat en gaan we gelijk eten. Dat is onze dag, niet veel gedaan maar wel een mooie afsluiting. Het is wel een beetje wennen want het is hier 27 graden dat zijn we niet meer gewend.
Morgen op naar Dover.

Don't let de bedbugs bite!