dag 3 - Reisverslag uit Perth, Verenigd Koninkrijk van stefan-denise - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Perth, Verenigd Koninkrijk van stefan-denise - WaarBenJij.nu

dag 3

03 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Perth

Vandaag gaan we naar lindisfarne holy island. Dit is een eiland in de noordzee. Je kunt het maar een paar uur per dag bezoeken omdat de weg en en een stuk van het eiland bij hoogtij onder water staat. Het is adembenemd mooi, prachtige natuur en veel soorten vogels. Lindisfarne Castle staat op het hoogste deel van het eiland is heel indrukwekkend en nog volledig intact. Op weg naar boven staat een doedelzak speler en alleen de mimiek van die man is al een bezoekje waard. Boven bij het kasteel is het uitzicht nog mooier. Overal op het eiland ruikt het heerlijk naar de zee.Onze tijd zit er op omdat het weer hoogwater wordt. Onderweg naar ons volgende hotel komen we erachter dat we iets zijn vergeten in ons vorige hotel, gelukkig maar 20 minuten rijden dus maar even op en neer.
We gaan vandaag de Schotse grens over en je bent echt gelijk in een ander land, veel heuvels en al snel volgen de bergen.
We overnachten in Perth en morgen gaan we de schotse hooglanden in op weg naar Nessie.

• 03 Augustus 2015 - 23:13

Janny:

Hoi
    wat had die doedelzak speler onder zijn rok aan, daar ben ik nu echt nieuwsgierig naar?
    Verder ben ik inmiddels al 2 keer de sleutel van een hotelkamer af te geven! Het maakt niet uit of die klossen nu groot of klein zijn, ik kan ze altijd meenemen!!
    Geniet ervan
    Ed en Janny