dag 9 - Reisverslag uit Yeovil, Verenigd Koninkrijk van stefan-denise - WaarBenJij.nu dag 9 - Reisverslag uit Yeovil, Verenigd Koninkrijk van stefan-denise - WaarBenJij.nu

dag 9

10 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Yeovil

Titanic

Vandaag naar southampton naar het sea centre museum. waarom naar een museum? Wat dit museum zo bijzonder maakt is het vertrek vanuit de haven van de Titanic. In dit museum is een tentoonstelling over de Titanic van zowel het bouwen tot de rectszaak die volgde op de ondergang. Erg goed en indrukwekkend ook omdat er overlevenden van deze ramp aan het woord komen. Er is veel materiaal, verklaringen van de rechtszaak worden gebruikt. En je kunt origineel filmmateriaal zien , er is zelfs een fitnessruimte. Je ziet hoe de hutten eruit zag en ga zo maar door. zeer de moeite waard.
Daarna waanzinnig in de file gestaan maar goed je hebt vakantie en geen haast.
Bij aankomst bij het volgende hotel zijn we een beetje stil.
Het hotel heet George Albert maar is ook bijna royal. De receptioniste praat zeer netjes zeg maar bekakt en iedereen loopt in jurkjes en rokjes. De kamers hebben een royal Doultan thee servies. En dan komen wij met onze 5 tassen koelbox en bergschoenen. Tja, das wat voor mij, we zijn hier maar niet gaan dineren dat hebben we in Yeovil gedaan super leuk stadje trouwens.
Maar goed morgen ontbijt. Nog maar even het etiquette boekje doorgenomen. Wordt spannend!!!!

• 10 Augustus 2015 - 09:59

Janny:

Hoi

Wat een verslagen weer, erg leuk.
    Namens Ed moet ik vragen wie Nemen is bij dag 8 maar je bent gewoon de naam van Robin vergeten, hij wordt echt een oude zeur!!
    Verder nog een vraag van hem, waar blijven de foto's?
    Ik vroeg mij af of het ontbijten goed gegaan is of heb je zitten morsen, slurpen of weet ik wat. Robin kon je toch zo vertellen wat je wel of niet mag doen.
    geniet er nog van