dag6 - Reisverslag uit Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk van stefan-denise - WaarBenJij.nu dag6 - Reisverslag uit Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk van stefan-denise - WaarBenJij.nu

dag6

06 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Stoke-on-Trent

De sterrenhemel.

Nou ja, dus niet, het is te bewolkt om het echt te zien.De beste tijd blijkt oktober november te zijn, dus moeten we een keer terug.
Een heerlijk ontbijt, alles vers en homemade: jam en marmelade en zelfs het brood. En in Schotland drink je Whiskey bij het ontbijt of is het nou appelsap? Daarna naar het Galloway park, alles is begroeid en zo groen. Volle bomen zowel loof als dennen en zonder bruine takken. En natuurlijk schapen, twee ,op de weg 1 van de twee op zijn rug en zich een beetje aan het wassen. Jullie geloven het vast niet maar tis echt zo. Ik snel een foto maken, maar helaas net te laat. Daarna door naar ons volgende adres, weer heerlijk hotel en lekker gegeten. Tenminste weer goed internet. Kan niet beter. Morgen spannende dag, Robin komt aan met de eurostar, in Ashford, we halen haar daar op. Wel spannend om je kind zo alleen te laten reizen, maar zijzelf vindt het geweldig. Maar eerst ga ik morgen wassen, dat is echt nodig.Normaal als we 1 accomodatie boeken heb je daar wasmachines bij, nu ga ik naar een wasserette,of zoals ze het hier noemen; een laundrette. Zie het wel weer als een uitdaging. Vraag me alleen af, zou de machine rechts of linksom draaien?

Tot morgen en welterusten.
Voor de Engelsman onder ons vrachtwagen met daarop? leuk he?