dag 2 - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van stefan-denise - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van stefan-denise - WaarBenJij.nu

dag 2

01 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Vanochtend vroeg op, een uur te vroeg. we dachten dat we te laat waren omdat de boot al aangelegd was, vervolgens een uur gewacht totdat het vrachtverkeer was afgescheept en wij aan de beurt waren.
Dan nog een uur bij de douane in de file maar dan kan de reis beginnen.
Wel even wennen dat links rijden, maar je pakt het l snel op. De 35 rotondes die we tegen zijn gekomen helpen daar zeker aan mee. Stefan piept voor bij een viaduct ( niet expres) vijf minuten na vertrek en het eerste vingertje is binnen. Dat is er bij 1 gebleven. Het is toch raar je moet rechts inhalen, mag niet links inhalen, alle afstanden omrekenen naar kilometers net als de snelheden en als Denise opeens een tegenligger ziet slaat haar hart over omdat het lijkt alsof het een spookrijder is. Je moet eigenlijk tegenovergesteld handelen anders kijken en inhalen.
Verder zijn we vandaag naar sherwood forrest geweest, erg leuk, de Major oak staat in de steigers omdat hij dreigt af te breken, deze boom is uit 1600, dus is niet zo gek. Het hele bos staat vol met dit soort bijzonder gegroeide bomen maar niet zo groot als de Major oak.
Al met al een leuke dag.

• 01 Augustus 2015 - 23:01

Janny:

Hoi luitjes

het lijkt mij vreselijk om links te moeten rijden, maar volgens jullie valt het wel mee. Hoe is het weer? Die boom is echt oud zeg.
    Geniet ervan

• 02 Augustus 2015 - 10:44

Paulette:

Hoi daar,

Ziet er leuk uit! Er is een hoop te zien op jullie reis! Veel plezier!

Groetjes,

Paulette